Magyar nyelv English version Performan Group

Érzelmi intelligencia fejlesztése

Az érzelmi intelligencia alapjai a gyermekkorban alakulnak ki, de az IQ-val szemben tanulható és fejleszthető bármilyen életkorban. Az érzelmi intelligencia nagyban segíti a vezetői munka hatékonyságát, a személyes kapcsolatok minőségét, a magánszféra és munkahely egyensúlyának kialakítását, megőrzését. Kutatások bizonyítják, hogy azok a szervezetek, amelyekben magasabb EQ-val rendelkeznek a munkavállalók, sokkal sikeresebben működnek az átlagnál.

Ez a fejlesztési téma különösen ajánlott ügyfelekkel közvetlenül dolgozó (értékesítés, ügyfélszolgálat), vezetői utánpótlás képzésben részt vevők és már vezetőként dolgozó munkatársak számára egyaránt.

A résztvevők jobban megismerik saját személyiségjegyeiket és ezen keresztül betekintést nyernek mások karakterébe is. Képesek lesznek felismerni mások cselekvéseinek mozgatórugóit. Megismerik az érzelmi intelligencia összetevőit és azt, hogy ezeket fejlesztve, hogyan tudnak sikeresebben megküzdeni a külső környezet nyomásával, miként tudják önmagukat motiválni, munkatársaikkal és az ügyfelekkel működőképesebb kapcsolatot fenntartani.

 

A vállalati tréningekről általános információkat ide kattintva olvashat! 

 

Kapcsolódó tartalom:

Akkreditált képzéseink

Önismeret

Érzelmi intelligencia (EQ)


vissza
 
LinkedIn Facebook