Magyar nyelv English version Performan Group

Marketing nem marketingeseknek

"Miért van szükség egyáltalán marketingre?" hangzik el a gyakori kérdés, főként, mikor a marketing költéseivel kapcsolatos egyeztetések folynak. Leggyakrabban amiatt alakulnak ki ilyen vélemények, mert a marketing tevékenységet a társosztályok többnyire megfoghatatlan, kevéssé mérhető költségcentrumnak tartják, amely ha jól működik, akkor látszik a legkevésbé.

A tréning igyekszik bemutatni a marketing mögött álló általános megfontolásokat, azokat a törekvéseket, amelyek egy termék vagy szolgáltatás értékesítésének támogatásában fontosak lehetnek. Részletesen szó esik piackutatási, elemzési területek munkájáról, a vevői igények szerepéről, a piacok meghatározásáról, a célzott vevőkör különböző eszközökkel történő eléréséről, illetve a marketing és határterületeinek munkájáról: kommunikáció, PR, termékmarketing, merchandising stb. A tréning testre szabott módon - együttműködve a cég saját marketinges csapatával - igyekszik segítséget nyújtani ahhoz, hogy a cégen belül a marketing elismertsége nőjön, és a szervezet megértve a marketing szerepét, céljait, eszközeit, együttműködő partnerként legyen képes részt vállalni ezekben a feladatokban.

 

A vállalati tréningekről általános információkat ide kattintva olvashat!

 

Kapcsolódó tartalom:

"Nem-es ember" programcsomagok


vissza
 
LinkedIn Facebook