Magyar nyelv English version Performan Group

Telemarketing, telefonos értékesítés

Telefonos ügyfél-kapcsolattartók és telefonos marketinggel foglalkozók a képzés során megismerhetik és elsajátíthatják a hatékony üzleti kommunikáció és a telefonos kommunikáció sajátosságait, valamint az értékesítés és marketing alapjait. A szituációs gyakorlatok felkészítik őket az ügyfelekkel való, a céget képviselő udvarias információ átadásra, a kapcsolattartásra. Személyes kompetenciákat szerezhetnek a siker és kudarc feldolgozása, a hatékony érvelés és befolyásolás terén, elsajátíthatják az asszertív magatartást.

 

A vállalati tréningekről általános információkat ide kattintva olvashat!  

 

Kapcsolódó tartalom:

Akkreditált képzéseink

Pack ajánlatok

Telefonos kommunikáció, ügyfélszolgálat

Front office (ügyfélszolgálat)


vissza
 
LinkedIn Facebook